|
LOGIN |
||||||||
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
lo streaming non xè el top caro el me veceto ghe n'era n'altro de difensor dopo, quindi ammonission e basta LADRI!!! ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Guardatevi dietro tutt'e due.
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
A parte che no xé vero(te lo trovo,ti vedarà)e che xé solo invidia de chi che no' ghe la vanta,vardite sto goal de Giggs e ti capirà che i veceti ghe intiva,e megio dei snasafiori
![]() http://videos.sapo.pt/5pmAj6teGHWUIirnHrNf
|
|||
|
|||
|
Eccola qua! ...varda ben,e se ti noti che el se c'iama youkul,el se riferisse ai Milanisti
![]()
|
|||
|
|||
|
Quote:
e secondo ti me guardo tuta la partia quando el falo xè stà fato dopo la metà del secondo tempo? comunque arda che te te sbai, son sicuro al 2000% che ghe xera n'altro difensor prima del portier, se te lesi tutti gli articoli non ghi ne uno chel dise ke l'era da espulsion sul gol de giggs sa dir, chapeaux! (anca i francesi te me fe scoltar ) |
|
|
|||
|
|||
|
...ciò!sistu in furia par l'ultima caladina prima del luni!?!
![]()
|
|||
|
|||
|
Quote:
L'inter dopo il derby, farà nelle successive 4 partite al massimo 4 punti ![]() Se vince il derby è finito il campionato... a 11 punti anche io che ci credo fino al 98esimo inizio a perdere le speranze... Se si pareggia qualche possibilità la vedo ancora... con il binocolo ma la vedo... Se si vince vinciamo lo scudetto... ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Io mi preoccuperei piu' della Roma che dell'Inter... |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
stesso pensiero..... ![]()
|
|||
|
|||
|
Quote:
ma di che parliamo?? da 3 anni a sta parte, nei confronti nostri di arbitri non deve parlare NESSUNO... http://informacalcio.quotidiano.net... ONO%20FAVORITE divertitevi e aggiornatela ai giorni nostri.... piccolo PS: ovviamente prendetela come una provocazione... ![]()
FOOTBALAND Tutto per il VERO tifoso...e molto altro!! 11/11/2008 Milano DatchForum..150 minuti di emozioni...grazie Francesco! Last edited by tiolucas73 : 02-09-2009 at 08:22 AM. |