|
LOGIN |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lo streaming non xè el top caro el me veceto ![]() ghe n'era n'altro de difensor dopo, quindi ammonission e basta ![]() LADRI!!! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Guardatevi dietro tutt'e due.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() A parte che no xé vero(te lo trovo,ti vedarà)e che xé solo invidia de chi che no' ghe la vanta,vardite sto goal de Giggs e ti capirà che i veceti ghe intiva,e megio dei snasafiori
![]() ![]() http://videos.sapo.pt/5pmAj6teGHWUIirnHrNf
|
|||
|
|||
![]() Eccola qua! ...varda ben,e se ti noti che el se c'iama youkul,el se riferisse ai Milanisti
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
e secondo ti me guardo tuta la partia quando el falo xè stà fato dopo la metà del secondo tempo? ![]() ![]() ![]() ![]() comunque arda che te te sbai, son sicuro al 2000% che ghe xera n'altro difensor prima del portier, se te lesi tutti gli articoli non ghi ne uno chel dise ke l'era da espulsion ![]() sul gol de giggs sa dir, chapeaux! (anca i francesi te me fe scoltar ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ...ciò!sistu in furia par l'ultima caladina prima del luni!?!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
L'inter dopo il derby, farà nelle successive 4 partite al massimo 4 punti ![]() ![]() ![]() Se vince il derby è finito il campionato... a 11 punti anche io che ci credo fino al 98esimo inizio a perdere le speranze... Se si pareggia qualche possibilità la vedo ancora... con il binocolo ma la vedo... Se si vince vinciamo lo scudetto... ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Io mi preoccuperei piu' della Roma che dell'Inter... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
stesso pensiero..... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ma di che parliamo?? da 3 anni a sta parte, nei confronti nostri di arbitri non deve parlare NESSUNO... http://informacalcio.quotidiano.net... ONO%20FAVORITE divertitevi e aggiornatela ai giorni nostri.... piccolo PS: ovviamente prendetela come una provocazione... ![]()
FOOTBALAND Tutto per il VERO tifoso...e molto altro!! 11/11/2008 Milano DatchForum..150 minuti di emozioni...grazie Francesco! Last edited by tiolucas73 : 02-09-2009 at 08:22 AM. |